Coördinator Klant Contact Centrum Mitz

32 uur
hbo
Den Haag
Sluitingsdatum:
Solliciteer direct
Wil je bijdragen aan betere zorg door gegevensuitwisseling tussen zorgverleners onderling en met de patiënt te verbeteren? Voor het Service- en Informatie Centrum (SIC) van VZVZ zijn we op zoek naar een coördinator die betrokken zal zijn bij het inrichten van het klantcontactcentrum MijnMitz voor burgers. Het gaat om een nieuwe dienst 'online toestemmingsvoorziening Mitz' dus een interessante functie voor een hands-on initiator en pionier, met de mogelijkheid om door te groeien.

Heb jij ervaring met het coördineren van een klantcontactcentrum en toe aan een volgende stap? Bel ons voor een online koffie date om te kijken of dit iets voor jou is of solliciteer direct!

Het speelveld

Voor goede zorg is het belangrijk dat zorgverleners beschikken over de relevante medische gegevens van een patiënt. Denk aan de medische samenvatting van de huisarts voor de spoedeisende hulp of medicatiegegevens van de apotheek voor de medisch specialist.

Mensen bepalen zelf welke gegevens met welke zorgverleners gedeeld worden. Om dit in de toekomst veilig èn eenvoudig te blijven doen, is op verzoek van de zorgsector de online toestemmingsvoorziening Mitz ontwikkeld. Op MijnMitz.nl kunnen burgers binnenkort zelf inloggen met DigiD en hun toestemmingen inzien en aanpassen.

De voorziening zal in de loop van 2023 met de nodige publiciteit beschikbaar gesteld worden aan zorgaanbieders en burgers in Nederland. Naar verwachting zullen veel mensen één of meerdere keren inloggen op MijnMitz.nl. Daarmee zullen ook veel vragen komen. Bijvoorbeeld over toestemmingen in z’n algemeen, het inloggen met DigiD of de werking van MijnMitz.nl.

Het klantcontactcentrum

Het Service- en Informatiecentrum (SIC) van VZVZ is verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers in de huidige vorm en het beantwoorden van de vragen die binnenkomen per telefoon of e-mail.

Voor het beantwoorden van 1e-lijns vragen van burgers over Mitz heeft VZVZ een extern klantcontactcentrum in de arm genomen. Hoewel het klantcontactcentrum extern is, zal het in de praktijk gezien worden als een verlengde arm van VZVZ. Als coördinator klantcontactcentrum (KCC) Mitz ben je verantwoordelijk voor een goede aansluiting van de informatiestromen in beide richtingen en dat communicatie, training en rapportages tussen beiden goed zijn afgestemd.

Je weet de informatie uit het KCC te analyseren en adresseren bij de juiste mensen binnen VZVZ om zo het continue verbeteren van onze dienstverlening (Lean) te ondersteunen. In afstemming met de teamleider krijg je ruimte voor ontwikkeling en inrichting van deze informatiestromen en verbetertrajecten. Zo profiteert de gehele organisatie van de input bij het klantcontactcentrum.

Jij als mens

Je hebt oog voor mensen, hart voor de zorg en hecht waarde aan goede maatschappelijke dienstverlening voor iedereen. Je bent empathisch en hebt een sterk gevoel om met mensen te werken en hen te motiveren. Je weet rust en overzicht te bewaken in hectische tijden en schroomt niet om zaken tijdig aan te kaarten of in overleg met de teamleider te escaleren.

Je hebt ervaring als coördinator bij een klantcontactcentrum en wilt een stap maken naar een meer sturende functie met ruimte voor groei, waarbij je vanaf het begin mee kunt werken aan nieuwe ontwikkelingen en optimalisatie van de dienstverlening. Hiervoor neem je een proactieve instelling mee en weet je tegelijkertijd verbinding te houden met alle betrokkenen en iedereen mee te nemen. Je bent analytisch, accuraat en daadkrachtig. Een hands-on mentaliteit is onmisbaar in deze functie.

Wat ga je doen?

Tijdens je inwerkperiode draai je binnen het SIC mee op het huidige burgerloket Volgjezorg om de achtergrond van de toestemmingsdienst te begrijpen. Ondertussen ben je samen met de teamleider van het SIC al betrokken bij het inrichten, opleiden en begeleiden van het KCC zodat zij zelfstandig de voorziening in de 1e lijn kunnen ondersteunen.

Specifieke taken zijn screenen van de voorgestelde agents, zorgen voor een goede opleiding van deze medewerkers, regelmatig (zeker in de eerste periode) aanwezig zijn op de werkvloer van het KCC om te kijken of de ondersteuning voldoende is (uitvoeren kwaliteitscontroles).

Je fungeert als vast aanspreekpunt voor de uitbestede dienstverlening dus frequente afstemming over trends met betrekking tot vragen en klachten, analyse en het vertalen naar aangescherpte communicatie binnen VZVZ. Waar nodig escaleer je in samenspraak met de teamleider SIC tijdig binnen VZVZ richting productmanagement, Ketenregie en de Functionaris Gegevensbescherming.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • rapportages over binnenkomend en verwerkt verkeer (vragen en klachten);
  • het continue verbeteren, samen met het KCC;
  • regulatie van afspraken tussen het KCC (1e lijn) en SIC (2e lijn).

Daarnaast neem je deel aan het sectorteam Burgers en waar nodig op afroep bij andere overleggen om trends in vragen en klachten en eventuele kwaliteitsprojecten samen met de betreffende sector te bespreken en op te pakken.

Je bent werkzaam binnen het team Service Informatie Centrum (SIC) van VZVZ, wat met jou erbij bestaat uit 10 personen. Je rapporteert aan de teamleider van het SIC.

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde HBO opleiding;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Kennis van de zorgsector;
  • Affiniteit met ICT en digitalisering;
  • Kunnen omgaan met veranderingen;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Ambitie om te groeien.
     

Wat krijg je van ons?

Wij bieden je interessante projecten, ruimte om je te ontwikkelen, collega’s om mee te sparren, een team om resultaten mee te behalen, voldoende ondersteuning en natuurlijk een uitstekende beloning en secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • Een marktconform salaris, inclusief een eindejaarsuitkering;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels op kantoor en deels thuis te werken;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen met bijpassend opleidingsbudget;
  • Onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving VZVZwijzer;
  • Aanvullend tot 100% van het bruto salaris partnerverlof van vijf weken;
  • Een mooie pensioenregeling;
  • Een laptop en een telefoon;
  • Een thuiswerkvergoeding;
  • Een netto vergoeding voor het inrichten van een ergonomische thuiswerkplek.
     

Kom je met de auto naar kantoor? Dat is geen probleem! Wij hebben onder ons kantoor een gratis parkeergarage. Ook is het kantoor goed bereikbaar met het OV. Tram 19 stopt voor de deur!

Kom je bij ons in dienst, dan vragen we om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Disclaimer

  • Indien we voor de genoemde sluitingsdatum een geschikte kandidaat hebben gevonden, kan het zijn dat we de vacature eerder dan de vermelde sluitingsdatum van onze website verwijderen. Reacties die na sluitingsdatum binnenkomen, nemen we niet in behandeling.
  • De sluitingsdatum kan verlengd worden tijdens ons selectieproces. Indien je nog niets van ons vernomen hebt, nemen we je sollicitatie mee in de verlengde sollicitatieprocedure.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Wij werken met onze eigen recruiter.

Solliciteer direct

Vul onderstaand formulier in en solliciteer direct op de functie Coördinator Klant Contact Centrum Mitz.
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx.
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx.

Vragen over de vacature

Andrea van der Helm

Andrea van der Helm

HR-manager
Bel Andrea op: 06-48364240
Of mail naar: werving@vzvz.nl