Ketencoördinator

32 - 40 uur
hbo
Den Haag
Sluitingsdatum:
Solliciteer direct
Als Ketencoördinator stuur je op de samenwerking tussen ICT-leveranciers binnen de verschillende ketens van medische informatie-uitwisseling. Denk hierbij aan het Landelijk Schakelpunt (AORTA/LSP), MedMij of Koppeltaal. De Ketencoördinator houdt zich bezig met het identificeren en structureel oplossen van problemen in de keten. Ook procesanalyse, -verbetering en -borging zijn belangrijke taken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het trainen en opleiden van GBZ-beheerders in ketenbeheer.

 

Wat ga je doen?

Je primaire verantwoordelijkheid ligt bij het zorgen voor een optimale beschikbaarheid van de keten in productie. Dit doe je door het bevorderen van de onderlinge samenwerking tussen beheerders en het voortvarend aanpakken van storingen in de keten. Je zorgt voor het aanwijzen van probleemeigenaren als de situatie daar om vraagt. Deze eigenaren zien toe op een spoedige oplossing van het probleem en zijn zelf verantwoordelijk voor communicatie naar de andere betrokken partijen. Jij bewaakt dat dit ook gebeurt.

Je bent het eerste escalatiepunt voor de ketenpartijen bij stagnatie in de samenwerking en bij onduidelijkheden over de samenwerking. Indien nodig escaleer je bij de ketenpartijen of intern binnen VZVZ.

Kortom, je bent het aanspreekpunt voor samenwerking in de keten voor interne en externe contactpersonen. Je zoekt naar passende oplossingen. Daarbij draag je actief voorstellen voor verbetering aan.

Je maakt onderdeel uit van het team Ketenregie en rapporteert aan de Teamleider Ketenregie.

De dag van Sanne, Ketencoördinator

09.30 uur           Een korte dagstart met het team en AORTA-support om de belangrijkste knelpunten van de afgelopen en komende dag door te nemen.

10.00 uur           Tijdens de wekelijkse Stand van Zaken horen alle collega’s meer over de verschillende activiteiten binnen VZVZ en de voortgang van andere programma’s en projecten. Maar ook informatie om zelf goed en gezond thuis te kunnen werken, zoals het werken in korte blokken met voldoende pauzes of de ‘half uur per dag bewegen challenge’. Er is oog voor jou als medewerker.

11.00 uur          Tijdens de wekelijkse analyse van berichtenverkeer valt je op dat een probleem regelmatig voorkomt. Dit bespreek je met AORTA-support en zet acties uit om het probleem te verhelpen.

13:00 uur          Er staat een online overleg met één van de programma’s bij VZVZ ingepland. Samen met de productmanager en lead architect breng je de impact op onze productie-omgevingen in kaart.

14.00 uur           Tijdens het wekelijkse teamoverleg diept een collega een onderwerp uit en vraagt hierbij om jouw input. Met het team proberen we het onderwerp zo concreet mogelijk te maken zodat we dit goed kunnen uitleggen aan de beheerorganisaties.

15.00 uur         Het regulier overleg met één van de beheerorganisaties vindt plaats. Hierin worden onder andere de grootste verstoringen en onderhoudsmomenten van de afgelopen periode geëvalueerd. Ook wordt de samenwerking besproken.

16.00 uur         Je gaat werken aan een presentatie voor het Beheer Platform AORTA dat wij 4x per jaar organiseren. De input die je hebt verzameld van beheerorganisaties, leveranciers, projecten en productmanagers probeer je in een goed lopend verhaal uit te werken.

17.00 uur        Het einde van de werkweek sluiten we af met een online borrel of bingo. Collegialiteit staat voorop!

 

Wat vragen we van jou? 

  • Afgeronde hbo-opleiding op het gebied van ICT en/of bedrijfskunde;
  • Aantoonbare kennis en (stage)ervaring met procesgericht werken: ITIL, BISL en Prince2;
  • Ervaring met ICT-leveranciers in de zorg is een pré;
  • 0-3 jaar werkervaring, bijvoorbeeld als coördinator in de ICT, bij voorkeur in een ICT-regierol binnen de zorgsector;
  • Kennis en (stage)ervaring op het gebied van beheer van applicaties en netwerkinfrastructuren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • De AORTA is onder architectuur ontworpen, geïmplementeerd en beheerd. Kennis en (stage)ervaring met systemen of omgevingen onder architectuur zijn een pré.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, oplossingsgericht, assertief en een teamplayer.

 

Wat krijg je van ons?

Je komt terecht in een innovatieve en dynamische organisatie in het midden van de Zorg & ICT sector die gestaag groeit en waarin je kunt meegroeien. Er is ruimte om te experimenteren en gewoon lol te maken.

Wij bieden:

  • Een uitstekend salaris inclusief een eindejaarsuitkering;
  • Flexibele werktijden;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen met bijpassend opleidingsbudget;
  • Een mooie pensioenregeling;
  • Een laptop en een smartphone
  • Thuiswerkvergoeding

 

Kom je bij VZVZ in dienst, dan vragen we jou een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in te leveren.

Disclaimer

  • Indien we voor de genoemde sluitingsdatum een geschikte kandidaat hebben gevonden, kan het zijn dat we de vacature eerder dan de vermelde sluitingsdatum van onze website verwijderen. Reacties die na sluitingsdatum binnenkomen, nemen we niet in behandeling.
  • De sluitingsdatum kan verlengd worden tijdens ons selectieproces. Indien je nog niets van ons vernomen hebt, nemen we je sollicitatie mee in de verlengde sollicitatieprocedure.

Solliciteer direct

Vul onderstaand formulier in en solliciteer direct op de functie Ketencoördinator.
Slechts één bestand.
40 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx.
Slechts één bestand.
40 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx.

Vragen over de vacature

Andrea van der Helm

Andrea van der Helm

HR-manager
Bel Andrea op: 06-48364240
Of mail naar: werving@vzvz.nl