Medewerker Service- en Informatiecentrum

32 uur
hbo
Den Haag
Sluitingsdatum:
Solliciteer direct
Houd jij van afwisseling en lekker aanpakken en vind je het leuk om dit in een team met collega’s te doen? VZVZ blijft zich ontwikkelen met nieuwe diensten op het snijvlak van ICT en Zorg. Ben je servicegericht en heb je een positieve uitstraling? Dan ben jij misschien wel de nieuwe collega die we zoeken, dus solliciteer op deze leuke functie!

Wat ga je doen?

Als medewerker op ons Service- en Informatiecentrum bied je samen met zeven collega’s optimale dienstverlening aan zorgaanbieders, burgers en deelnemers aan onze dienst voor de Persoonlijke Gezondheidsomgeving (PGO). Binnen onze afdeling zul je voor een of meer van deze diensten worden ingezet. Tot je werkzaamheden behoren onder meer het correct beantwoorden van vragen per telefoon en e-mail, maar ook het gebruik van online en social media wordt hierbij ingezet. Daarnaast behoort de bewaking van de follow-up van vragen en activiteiten alsmede het uitvoeren van administratieve werkzaamheden tot je taken.

De dag van Carin, Medewerker Service- en Informatiecentrum

                  ‘’8.45 uur | Tijdens de dagstart, verdelen we met het team de werkvoorraad van die dag, informeren we elkaar over meest gestelde vragen van burgers en zorgaanbieders en bespreken wij wie welke (complexe) vraagstukken verder uitwerkt. Aangezien onze afdeling dè spil is in de dienstverlening van VZVZ, zijn wij verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van het zorgveld.

              10 uur | Het MedMij-loket is het centrale aanspreekpunt voor PGO-leveranciers. Met de direct betrokken collega’s bespreken we met de leveranciers die deelnemen aan dit stelsel hun planning om te voldoen aan de kwaliteitseisen voor het veilig beschikbaar stellen van zorggegevens. We leggen alle relevante gegevens en documenten vast in het CRM. Hierin kunnen collega’s van de verschillende afdelingen alle actuele gegevens terugvinden, rapportages maken en gegevens verzamelen voor hun werkbezoek in de regio’s.

              11 uur | Burgers kunnen rechtstreeks bij ons terecht met vragen over de dienst Volgjezorg telefonisch en per mail. Zo blijven we altijd in contact met de burgers die vragen hebben over hun toestemming om medische gegevens te delen. Met de afdeling Toestemmingen, Functioneel beheer en Security zoeken we bepaalde kwesties grondig uit.

                  12.30 uur | Tijd voor een lunchwandeling. Met een aantal collega’s maak ik een ommetje en kletsen we elkaar bij over het afgelopen weekend.

                  13.00 uur | In het sectoroverleg bekijken we welke doelen we hebben behaald en nog willen bijstellen. In deze sectoren zitten VZVZ collega’s van meerdere disciplines en ook het Servicecentrum praat en denkt mee over hoe we de groepen zoals huisartsen, apothekers en burgers optimaal kunnen ondersteunen met programma’s voor veilige uitwisseling van gegevens. Als eerstelijns contactpunt vertalen wij de stem van de klant naar de organisatie. Zo blijven we op de hoogte van de uitdagingen waar de organisatie voor staat in de zorg.

                  14.00 uur | Zorgaanbieders sluiten aan op het Landelijk Schakelpunt voor het veilig uitwisselen van gegevens. Standaard kunnen zij dan in hun eigen regio gegevens uitwisselen. Willen zij ook in andere regio’s gegevens kunnen ophalen, dan dienen zij een verzoek in bij het regioloket dat binnen het Servicecentrum valt. Ik behandel vandaag deze verzoeken en verwerk de gegevens in ons CRM.

              15.00 uur | Ik ga aan de slag met het analyseren van een van onze werkstromen. Binnen VZVZ zijn we bezig met het verbeteren van onze werkprocessen, waarbij we LEAN als methodiek hanteren. Voor het Servicecentrum ben ik gecertificeerd met een Green belt, dus kan ik deze kennis mooi inzetten voor ons verbetertraject.

              17.00 uur | De werkdag is omgevlogen maar voordat ik mijn laptop dichtklap, verzamel ik alvast wat verzoeken voor de werkvoorraad van de volgende dag. Dan kunnen we morgen weer vlot de dagstart in’’.

Je maakt deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering van VZVZ en rapporteert aan de teamleider van het Service- en Informatiecentrum.

Wat vragen we van jou? 

Om deze functie goed te kunnen vervullen, ben je een echte teamspeler en heb je een dienstverlenende instelling. Je neem graag initiatief en acteert proactief waar nodig. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en je kunt goed luisteren. Je bent doortastend en zoekt zo nodig naar de vraag achter de vraag zodat we effectief kunnen ondersteunen. Daarnaast heb je een sterk inlevingsvermogen waardoor je goed kunt schakelen tussen verschillende belangen.
 

Je brengt het volgende mee:

  • Afgeronde HBO opleiding;
  • Tenminste drie tot vijf jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie met klantcontacten (zowel telefonisch als schriftelijk), bij voorkeur in een zorg- en ICT gerelateerde omgeving;
  • Kennis van dienstverlenende werkprocessen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit met Zorg- en ICT vraagstukken;
  • Uitstekende kennis en ervaring met MS Office en Teams en de vaardigheid en nieuwsgierigheid om nieuwe applicaties snel eigen te maken;
  • Accuraat, flexibel, energiek, zelfsturend, hands-on, onderzoekend en oplossingsgericht;
  • Goed in staat zijn in een dynamische omgeving te functioneren;
  • Woonachtig in de omgeving van Den Haag;
  • De vaste openingstijden van het Servicecentrum zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00-17.00 uur;
  • Kennis over de landelijke zorginfrastructuur en het gebruik van UZI-middelen in het zorgveld is een pré.
     

Wat krijg je van ons?

Je komt terecht in een innovatieve en dynamische organisatie die gestaag groeit en waarin je kunt meegroeien. Je komt te werken in een team van professionals op het gebied van (telefonische) klantcontacten. De functie is voor 4 dagen per week waarbij ondersteuning op flexibele basis gewenst is, zowel in dagen als werktijden.

Wij bieden:

  • Een uitstekend salaris inclusief een eindejaarsuitkering;
  • Jaarcontract met de intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd;
  • Een pensioenregeling;
  • Een opleidingsbudget;
  • Smartphone en een laptop;
  • Ondersteunende materialen om goed thuis te werken.

 

Kom je bij VZVZ in dienst, dan vragen we jou een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in te leveren.

Disclaimer

  • Indien we voor de genoemde sluitingsdatum een geschikte kandidaat hebben gevonden, kan het zijn dat we de vacature eerder dan de vermelde sluitingsdatum van onze website verwijderen. Reacties die na sluitingsdatum binnenkomen, nemen we niet in behandeling.
  • De sluitingsdatum kan verlengd worden tijdens ons selectieproces. Indien je nog niets van ons vernomen hebt, nemen we je sollicitatie mee in de verlengde sollicitatieprocedure.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Teams

Solliciteer direct

Vul onderstaand formulier in en solliciteer direct op de functie Medewerker Service- en Informatiecentrum.
Slechts één bestand.
40 MB limiet.
Toegestane types: pdf, doc, docx.
Slechts één bestand.
40 MB limiet.
Toegestane types: pdf, doc, docx.

Vragen over de vacature

Andrea van der Helm

Andrea van der Helm

HR-manager
Bel Andrea op: 06-48364240
Of mail naar: werving@vzvz.nl