Vacature Medewerker Service- en Informatiecentrum

32 - 40
hbo
Den Haag
Sluitingsdatum:
Neem jij graag initiatief, vind je het belangrijk om zaken nauwkeurig vast te leggen en werk je graag met mensen samen? Voor ons Service- en Informatiecentrum zoeken wij een senior klantenservice collega en echte aanpakker die van afwisseling houdt. In deze functie werk je samen met een aantal vaste collega’s, waarbij jullie verantwoordelijk zijn voor een aantal van onze diensten en zorgdomeinen. Iets voor jou? Neem contact met ons op!

Wat ga je doen?

Voor ons Service- en Informatiecentrum (SIC) zijn wij op zoek naar een ervaren collega die bekend is met administratieve dienstverlening en er niet voor terugdeinst om over onze diensten te adviseren. 

Binnen onze afdeling wordt een aantal voorzieningen en stelsels ondersteund. Als medewerker van het SIC draag je daaraan bij door voorlichting te geven aan onze relaties en hen bij diverse zaken te begeleiden. Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning bij het informeren van patiënten of het regelen van zaken binnen de eigen organisatie.

Goede verslaglegging is daarbij onmisbaar. In het relatiebeheersysteem leg je daarom regelmatig de laatste ontwikkelingen en contactmomenten vast. Met je directe collega’s en met de regio- en implementatie adviseurs bespreek je deze ontwikkelingen op vaste momenten binnen de afdeling Relatiebeheer. Vanuit jouw binnendienst functie ondersteun je hen in het zorgveld. De 1e lijn wordt verzorgd door een extern klantcontactcentrum, waarmee onze afdeling regelmatig overlegt over de inhoud en de kwaliteit van de dienstverlening. 

Om deze functie te kunnen vervullen is een goed inlevingsvermogen en een dienstverlenende instelling een absolute must. 
 

Wat krijg je van ons?

Je komt terecht in een innovatieve en dynamische organisatie in het midden van de Zorg & ICT. Hier groei je mee met de organisatie, krijg je ruimte om te experimenteren én om plezier te hebben in wat je doet. 

Wij bieden:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Flexibele werktijden;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen met bijpassend opleidingsbudget;
  • Onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving VZVZwijzer;
  • Een mooie pensioensregeling;
  • Een laptop en een smartphone;
  • Een thuiswerkvergoeding;
  • Een netto vergoeding voor het inrichten van een ergonomische thuiswerkplek.

 

Een dag als medewerker van het SIC

08.30 uur | Na het lezen en beantwoorden van mijn e-mails bekijk ik mijn agenda om vast te stellen wat voor afspraken ik heb staan voor die dag. Na de lunch staan diverse online meetings gepland waaronder een maandelijkse meeting met Sector Farmacie. 

08.45 uur | Tijdens de dagstart van ons team verdelen we de werkvoorraad van die dag en informeren we elkaar over bijzondere gebeurtenissen. Deze kunnen gaan over vragen van burgers en zorgaanbieders. Indien nodig bespreken wij wie welke (complexe) vraagstukken verder uitwerkt. 

09.30 uur | Uit de werkvoorraad heb ik werk in mijn mailbakje gekregen. Het betreft wat aanvragen van zorgaanbieders om aan te sluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Een complete, geldige aanvraag administreer ik in ons relatiebeheersysteem. De zorgaanbieder ontvangt van ons een overeenkomst. Wanneer de ondertekende overeenkomst retour wordt gestuurd zorgen wij bij het SIC ervoor dat de benodigde aansluitgegevens voor het LSP worden verwerkt in het CRM. 

11.00 uur | Burgers kunnen bij ons terecht met vragen over onze diensten, bijvoorbeeld over hun toestemming om medische gegevens te delen. Medewerkers van ons extern klantcontactcentrum beantwoorden telefonische vragen. Een aantal daarvan zetten zij per mail naar ons door. Die behandelen mijn collega’s en ik en indien nodig koppelen wij dat terug aan ons klantcontactcentrum.

12.00 uur | Tijd voor lunch. Met de aanwezige collega’s van het SIC gaan we gezellig samen lunchen in het bedrijfsrestaurant of we gaan naar buiten om ergens wat te halen. 

12.30 uur | Ik heb een online meeting met een externe partij en andere interne collega’s over de voortgang van een project over ons CRM. Hierin nemen we de testresultaten en bevindingen door. Tevens spreken we af wanneer de volgende testversie wordt opgeleverd voor een gebruikersacceptatietest.

14.00 uur |Vanuit het SIC ben ik betrokken bij Sector Farmacie en sluit ik maandelijks aan bij het sectoroverleg. Wij bespreken of er opvallende zaken zijn geconstateerd op het gebied van aangesloten of aan te sluiten apotheken. Ook wordt er besproken wat we de komende tijd binnen de sector willen aanpakken om onze dienstverlening te optimaliseren. 

15.00 uur | Tijd om een begin te maken aan de maandrapportage. De rapportage bevat informatie over hetgeen we bij het SIC behandelen. De rapportage wordt gedeeld en door onze teamleider besproken met het managementteam. 

16.30 uur | De werkdag is omgevlogen, maar voordat ik mijn laptop dichtklap controleer ik of er nog mails in de afdelingsmailbox en persoonlijke mailbox zijn binnengekomen. Van deze mails controleer ik of ze nu beantwoord moeten worden of  tot morgenochtend kunnen wachten.

Kom je met de auto naar kantoor? Dat is geen probleem! Wij hebben onder ons kantoor een gratis parkeergarage. Ook is het kantoor goed bereikbaar met het OV. Tram 19 stopt voor de deur!

Wat vragen we van jou?

Om deze functie goed te kunnen vervullen, beschik je over een dienstverlenende instelling. Je bent in staat om zowel mondeling als schriftelijk een professionele vertegenwoordiger van het Service- en Informatiecentrum te zijn. 

Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en je kunt goed luisteren. Daarnaast heb je een sterk inlevingsvermogen, waardoor je effectief kunt schakelen tussen verschillende belangen.

Je brengt het volgende mee:

•    Afgeronde hbo-opleiding;
•    Tenminste vijf jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie met klantcontacten (zowel telefonisch als schriftelijk), bij voorkeur in een zorg en ICT-gerelateerde omgeving;
•    Kennis van dienstverlenende werkprocessen;
•    Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
•    Uitstekende kennis en ervaring met MS Office en Teams en de vaardigheid en nieuwsgierigheid om nieuwe applicaties snel eigen te maken;
•    Je gaat accuraat en zorgvuldig te werk;
•    Je zoekt graag de samenwerking op;
•    Daarnaast beschik je over een flexibele instelling en ben je energiek, proactief, zelfsturend, hands-on en oplossingsgericht;
•    Je bent goed in staat om zelfstandig in een dynamische omgeving te functioneren;
•    Woonachtig in de omgeving van Den Haag en gedurende tenminste vier dagen per week beschikbaar tussen 08.00-17.00 uur;
•    Kennis over of ervaring met wat speelt in de zorg is eveneens een pré.

Het team

In deze boeiende functie heb je dagelijks contact met zorgaanbieders. Snel kunnen schakelen over verschillende onderwerpen is dan ook essentieel. Ondanks dat je bij veel van je werkzaamheden nauw samenwerkt met je teamcollega’s, is een zelfstandige en proactieve aanpak een belangrijke vaardigheid waarover je moet beschikken. Het contact is hoofdzakelijk via de mail en telefoon maar ook regelmatige afstemming met collega’s van andere afdelingen over de dienstverlening is onderdeel van je taken.  

Je werkt onder aansturing van de teamleider van het Service- en Informatiecentrum. Het SIC maakt deel uit van de afdeling Relatiebeheer van VZVZ.

Hebben we jouw interesse?

Solliciteer dan nu en stuur ons je motivatie en CV. Voor vragen kun je contact opnemen met HR-manager Andrea van der Helm, via e-mail andrea.vanderhelm@vzvz.n. Kom je bij ons in dienst, dan vragen we jou een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in te leveren.

Of toch eerst even kennismaken?

Disclaimer
  • Indien we voor de genoemde sluitingsdatum een geschikte kandidaat hebben gevonden, kan het zijn dat we de vacature eerder dan de vermelde sluitingsdatum van onze website verwijderen. Reacties die na sluitingsdatum binnenkomen, nemen we niet in behandeling. 
  • De sluitingsdatum kan verlengd worden tijdens ons selectieproces. Indien je nog niets van ons vernomen hebt, nemen we je sollicitatie mee in de verlengde sollicitatieprocedure.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Wij werken met onze eigen recruiter.

Solliciteer direct

Vul onderstaand formulier in en solliciteer direct op de functie Vacature Medewerker Service- en Informatiecentrum.
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx.
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx.

Vragen over de vacature

Andrea van der Helm

Andrea van der Helm

HR-manager
Bel Andrea op: 06-48364240