Receptie/Facilitair medewerker

25,5 uur
mbo
Den Haag
Sluitingsdatum:
Solliciteer direct
Ben jij gedreven, dienstverlenend en beschik je over een echte hands-on mentaliteit? Wil je meebouwen aan de toekomst van de zorg vanuit het hart van de digitale zorgcommunicatie in Nederland? Solliciteer dan op de functie van receptie / facilitair medewerker bij VZVZ!

Wat ga je doen?

Als receptie / facilitair medewerker heb je een belangrijke rol binnen VZVZ. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de interne en externe klant met betrekking tot de facilitaire dienstverlening. Je werkt hard om ervoor te zorgen dat alles op facilitair gebied goed verloopt. Je werkgebied is heel divers, van het uitvoeren van receptietaken, het afhandelen van telefoonverkeer, het zorgen dat bijeenkomsten goed verlopen tot taken op het gebied van post, beveiliging, catering en de afhandeling van meldingen.

De afgelopen periode zal van invloed zijn op de manier waarop VZVZ in de toekomst gaat werken. De functie van ons kantoor wordt een plek voor ontmoeten, samenwerken en verbinden. Om dit goed te kunnen ondersteunen worden gastvrijheid, flexibiliteit en hospitality vanuit het Facilitaire team steeds belangrijker.

                  De dag van Majella, Facilitair medewerker

                  “8 uur | Vandaag werk ik in de frontoffice achter de receptiebalie. Ik open de slagboom en deur voor de postbezorger en zorg ervoor dat de post gelijk wordt verdeeld. Niet veel later komen  collega’s die vandaag op kantoor werken zich melden en vragen of er post voor hun klaar ligt.

                  9 uur | Een leverancier meldt zich en die ik ontvang met een glimlach. Ik registreer de naam en zorg ervoor dat diegene zijn werkzaamheden kan uitvoeren. Ik bied de leverancier een kopje koffie aan. Mijn collega beantwoord vanuit huis het interne en externe telefoonverkeer.

                  9.30 uur | Tijdens de wekelijkse online Stand van Zaken horen alle collega’s meer over de verschillende activiteiten en programma’s binnen VZVZ. Maar ook informatie om zelf goed en gezond te kunnen werken, zoals de ‘half uur per dag bewegen challenge’. Er is oog voor mij als medewerker.

                  11 uur | Ondertussen komen collega’s langs met vragen, zoals het lenen van sleutels of pasjes, waarbij ik zorg voor de uitgifte en registratie. Samen met mijn collega hou ik de mailboxen bij en controleer ik ook of er bestellingen moeten worden gedaan.

                  13 uur | Ik loop ’s middags een rondje door het gebouw waarbij ik controleer of de pantry’s en vergaderruimten op orde zijn en kijk of er voldoende voorraad bij de printers aanwezig is. Ik handel de facilitaire meldingen af die zijn binnengekomen.

                 14 uur | VZVZ vindt het belangrijk dat medewerkers zich kunnen ontwikkelen. Daarom stelt VZVZ aan elke medewerker een opleidingsbudget beschikbaar. Ik volg een training Slimmer Werken en die staat voor het komende uur op de agenda.

                  15 uur | De bestelling met briefpapier is afgeleverd en ik zorg er gelijk voor dat het op de juiste plek wordt opgeruimd. Daarna moet de post op tijd klaar staan, dus vlug de losse poststukken frankeren en aangetekende stukken online aanmelden.

                 16.30 uur | Het is einde werkdag, de tijd is vandaag voorbij gevlogen en morgen staat er weer een nieuwe afwisselende dag klaar!

Binnen jouw rol als receptie / facilitair medewerker heb je te maken met alle afdelingen binnen VZVZ. Jouw team maakt onderdeel uit van de afdeling Bedrijfsvoering.

Wat vragen we van jou?

Wij zoeken een energieke en dienstverlenende collega die het leuk vindt om collega’s en bezoekers met een glimlach te ontvangen. Gastvrijheid en hospitality zijn voor jou vanzelfsprekend. Om deze functie goed te kunnen vervullen ben je een echte aanpakker. Je bent flexibel inzetbaar en hebt een klant- en servicegerichte instelling, met gevoel voor kwaliteit en een gestructureerde werkwijze. 

Daarnaast breng je het volgende mee:

  • Afgeronde mbo-opleiding niveau 4, bij voorkeur op het gebied van facilitaire dienstverlening;
  • Indien je in het bezit bent van een BHV-certificaat is dat een pré;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Den Haag;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal;
  • Uitstekende beheersing van MS Office Tools;
  • Enige jaren werkervaring in een klantvriendelijke en servicegerichte functie;
  • Je bent geordend, goed in multi-tasken en kunt prioriteiten stellen;
  • Je hebt affiniteit met het bieden van technische ondersteuning;
  • Je hebt een brede interesse en vindt het leuk om jezelf te verdiepen in werkzaamheden en projecten die buiten jouw directe werkgebied vallen;
  • Je bent flexibel in je tijd en in overleg ben je 5 dagen per week beschikbaar, je bent in ieder geval beschikbaar op maandag, dinsdag en vrijdag (0,6 fte). Ook ben je bereid om tijdens bijvoorbeeld vakanties van collega’s in te vallen op andere dagen.
     

Wat krijg je van ons?

Je komt terecht in een innovatieve en dynamische organisatie die maatschappelijk zinvolle resultaten levert met verschillende programma’s en projecten. De werkzaamheden zijn zeer veelzijdig. We hechten veel waarde aan kennisdelen, fysieke gezondheid en samen lachen. Ook (juist) in tijden van thuiswerken.

Wij bieden:

  • Een uitstekend salaris inclusief een eindejaarsuitkering;
  • Een pensioenregeling;
  • Een laptop en een smartphone;
  • Een opleidingsbudget;
  • Introductie- en inwerkprogramma en een buddy.
     

Kom je bij VZVZ in dienst, dan vragen we jou een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in te leveren.

Disclaimer

  • Indien we voor de genoemde sluitingsdatum een geschikte kandidaat hebben gevonden, kan het zijn dat we de vacature eerder dan de vermelde sluitingsdatum van onze website verwijderen. Reacties die na sluitingsdatum binnenkomen, nemen we niet in behandeling.
  • De sluitingsdatum kan verlengd worden tijdens ons selectieproces. Indien je nog niets van ons vernomen hebt, nemen we je sollicitatie mee in de verlengde sollicitatieprocedure.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Merijn & LawLaw

Merijn en Lawlaw

Solliciteer direct

Vul onderstaand formulier in en solliciteer direct op de functie Receptie/Facilitair medewerker.
Slechts één bestand.
40 MB limiet.
Toegestane types: pdf, doc, docx.
Slechts één bestand.
40 MB limiet.
Toegestane types: pdf, doc, docx.

Vragen over de vacature

Andrea van der Helm

Andrea van der Helm

HR-manager
Bel Andrea op: 06-48364240
Of mail naar: werving@vzvz.nl